Developing multilingual practices in early childhood education through a professional development in Luxembourg
31. décembre 2020
The Luxembourg COVID-Kids questionnaire – A questionnaire for children aged 6 to 16 about their experiences and well-being during the COVID-19 pandemic
31. décembre 2020
Measuring sex and gender identity in a cross-national adolescent population survey: Perspectives of adolescent health experts from 44 countries
31. décembre 2020
A long way to go for LGBTI equality
31. décembre 2020
EU LGBTI Survey II. A long way to go for LGBTI equality
31. décembre 2020
YAC Young People and COVID-19. Données clés des résultats provisoires d’un sondage représentatif auprès d’adolescents et de jeunes adultes au Luxembourg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young People and COVID-19. Schlüsseldaten zu den vorläufigen Ergebnissen einer repräsentativen Befragung Jugendlicher und junger Erwachsener in Luxemburg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young People and COVID-19. Key data of the preliminary results of a representative survey of adolescents and young adults in Luxembourg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young people and Covid-19. Virleefeg Resultater vun enger representativer Befroung vu Jugendlechen a jonken Erwuessenen zu Lëtzebuerg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young people and Covid-19. Resultados preliminares de um inquérito representativo a adolescentes e jovens adultos no Luxemburgo
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young people and Covid-19. Vorläufige Ergebnisse einer repräsentativen Befragung Jugendlicher und junger Erwachsener in Luxemburg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
YAC Young people and Covid-19. Résultats provisoires d’un sondage représentatif auprès d’adolescents et de jeunes adultes au Luxembourg
31. décembre 2020
Étiquettes : COVID-19, santé subjective/auto-évaluée
Cross-national time trends in adolescent mental well-being from 2002 to 2018 and the explanatory role of schoolwork pressure
31. décembre 2020
Étiquettes : HBSC, satisfaction de vie
Zwischen pädagogischen Angeboten, Betreuungsinteressen und Bildungsauftrag: Das Wohlbefinden der Kinder in der Maison Relais Strassen
31. décembre 2020
Étiquettes : bien-être, garde d'enfants
Exploring inclusion in Erasmus+ Youth in Action: Effects of social inequalities on learning outcomes
31. décembre 2020
How much evidence is in evidence-based policymaking: a case study of an expert group of the European Commission
31. décembre 2020
Étiquettes : recherche sur la jeunesse
Rapport de suivi de l’éducation et de la formation 2020
31. décembre 2020
Rapport d’activités 2019
31. décembre 2020
Étiquettes : délinquance/criminalité, politique de justice
Rapport d’activité 2019
31. décembre 2020
Étiquettes : politique d’enseignement supérieur, politique de recherche
Die soziale Entwicklung Luxemburgs in Zahlen
31. décembre 2020
Perspectives démographiques au Luxembourg : Quid du vieillissement de la population ?
31. décembre 2020
Étiquettes : démographie
Zur sozialen Lage Luxemburgs 2019-2020
31. décembre 2020
Observatoire social de la Ville d’Esch-sur-Alzette
31. décembre 2020
Étiquettes : démographie, description communale